FOR ENGLISH CLICK HERE

Zwroty

Zwrot towaru

Jeśli nie jesteś zadowolona z otrzymanego od nas towaru, masz możliwość jego zwrotu lub wymiany na inny. Najlepiej zacznij od mailowego lub telefonicznego kontaktu z nami - wyjaśnimy Ci wszelkie niejasności i pomożemy z formalnościami.

Chciałabym oddać zakupy. Co dalej?

Powinnaś w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki złożyć odpowiednie oświadczenie - najprościej wypełniając i przesyłając do nas ten formularz. Następnie powinnaś dostarczyć zwracane produkty na poniższy adres. Zwrotu możesz dokonać przykładowo za pośrednictwem Poczty Polskiej lub samodzielnie dostarczając go do nas. Pamiętaj proszę, że zgodnie z prawem koszt dostarczenia zwracanego towaru z powrotem do sklepu ponosi Klient.

Wojciech Poniatowski
Ul. Bukowińska 22/2
02-703, Warszawa 

W jakim stanie musi być zwracany towar?

Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach tzw. "zwykłego zarządu". Oznacza to, że możesz zapoznać się z towarem tak jak w sklepie stacjonarnym: rozpakować, wyjąć, obejrzeć, przymierzyć etc. Towar odeślij do nas w oryginalnym opakowaniu i ze wszystkimi metkami.

Szczegóły zasad zwrotu opisane są w Regulaminie. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, skontaktuj się z nami, a udzielimy Ci wszelkich informacji.